Australian Author - Fiona McIntosh

Welcome to the new look Fiona McIntosh BB

Please note that we are upgrading the software. To report a bug, please click here
A new Step-by-Step Guide is here.

Forum Activity

We have 475 active members and 562 total members.

Our diligent members have made 23712 posts in 3060 total topics.

Welcome to our latest members, Colpitz, Brenner, Seswilson, Legebriwen, Chrisb1

Forums

Welcome, Guest. You are not logged in, click to login or register.

Forum Navigation

Forums -> Trinity Trilogy -> Thanks Fiona

Thanks Fiona

#1 - 28th Jan 2008 20:38:30

Member

Total Posts: 1

Last Online: 28th Jan 2008 20:38:30

Registered: 28th Jan 2008 20:25:28

Send Message?

Bonjour,

Je tenais à vous remercier pour vos magnifiques livres que sont les livres de la trilogie du dernier souffle. Avant je lisais les livres de David Gemmell un auteur que vous connaissez peut être, depuis sa mort j'ai fini de lire tous ses livres, je me disant que je trouverais plus d'auteur qui me captivera , je voulais laisser tomber et arretez lire mais un jour on m'as offert un de vos livres et j'ai repris gout à la lecture trouvant un nouvelle auteur qui me captive par son écriture, de ne pas poivoir arreter de lire sans finir le livre et pour cela Madame McIntosh je tenais à vous remercier de plus profond du coeur et vous souhaiter une longue carrière d'ecrivain. Continue Faites nous réver par vos récit.

amicalement Christopher

#2 - 31st Jan 2008 11:48:26

Admin

Total Posts: 1730

Last Online: 3rd Dec 2008 20:19:34

Registered: 1st Jan 1970 09:30:00

Send Message?

Bonjour Christopher Je me sens très honoré par votre éloge généreuse. Merci tellement d'essayer mes livres et de les apprécier. J'espère que vous essayerez Percheron après. Je crois le livre un, Odalisque, suis dans la traduction maintenant et serai bientôt libéré à travers la France. J'étais à Paris en retard l'année dernière et beaucoup rencontré de lecteurs merveilleux à une soirée spéciale mon éditeur a accueilli. J'espère retourner après cette année pour faire la même chose et est-ce que peut-être je peux signer vos livres pour vous ? Merci encore de votre note aimable et espérez que vous appréciez un bon nombre de lecture fantastique par 2008. Mieux, Fiona

#3 - 2nd Jun 2008 20:34:20

Member

Total Posts: 12

Last Online: 24th Nov 2008 05:56:13

Registered: 1st Apr 2008 06:09:04

Send Message?

dear Fiona

have just finished destiny, great loved the ending ,i have odalisque but I'm not starting it till i go to Italy , i have started voice of the gods and have john Connolly s the reapers then so I'm stocked up for the next few Weeks's.  weather in ireland is great 22c and clear Sky's great weather to sit out reading in

tony

#4 - 3rd Jun 2008 09:59:11

Admin

Total Posts: 1730

Last Online: 3rd Dec 2008 20:19:34

Registered: 1st Jan 1970 09:30:00

Send Message?

Ooh I've got Connolloy's lined up too, along with about nine other books I'm desperate to get to but not allowing myself any leisure reading until end of the year! I know, hideous! But that's just how it has to be at the moment given my workload. So glad you enjoyed Destiny, thanks for sharing. And I'm thrilled that Odalisque will be your companion soon. Let me know how you get on. Enjoy the break and nice weather. F